Nybygge

2014-04-21 @ 10:05:00 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

För ett par veckor sedan fick jag för mig att vi behövde ett nytt vardagsrumsbord. Vi har egentligen behövt ett nytt rätt länge men så fick jag för mig att vi skulle göra ett nytt. Så vi barinstormade lite, googlade lite och så åkte vi hem till mamma för att rota runt i deras lada. 

 

I vanlig ordning hittar man allt mellan himmel och jord när man rotar runt där hos min mor. Och vi hittade det vi behövde. Lite lådor och lite plankor. Lite verktyg och lite utrymme.   

 
Här känner jag mig lite tvungen att inflika att jag också bidragit till bygget genom att slipa och hamra en del. Fastän det inte är dokumenterat! 
 
Slutresultatet ser ni här:
 
 
 
 Jag är väldigt nöjd!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback