Tiden

2014-04-13 @ 08:46:10 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tiden är någonting märkligt. Jag och Goben konstaterade igår att det var en vecka sedan vi var på middag hos bekanta. Han upplever det som att det var två veckor sedan. Jag upplever det som om det var två dagar sedan. Det är så märkligt. Klockan och kalendern visar på exakta siffror medan våra egna, högst privata, tidsuppfattning är en helt annan.

Sedan är det ju faktiskt så att den där klockan, hur nogrant bygd den än är, kan ljuga. För det är ju faktiskt så att vi kan resa framåt i tiden. Om vi rör oss nog fort. Fast det är ingenting jag tänker gå in på nu.

För övrigt går all min tid åt familjen och studierna. Allting annat har halkat efter.




Det är tur att familjen är så underbar. Och att de där tokarna på skolan är som de är. Det förgyller verkligen vardagen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback