Hemmastudier

2014-03-07 @ 08:15:56 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag är det en pigg och glad jag som önskar er en god morgon. Trotts att jag sovit halv taskigt inatt så har jag ändå sovit länge. Sovmorgon mina vänner, sovmorgon hela vägen fram till halv åtta! Japp, jag skolkar idag, igen. Det är andra dagen i rad och det känns bra. Visst saknar jag skolan men åh så underbart det är att få vara hemma med kidsen och slippa åka buss.

För er som undrar går det rätt bra att plugga hemmma. Och jag har allt som oftast sällskap. Igår såg det ut såhär när jag räknade hållfasthet

 Den där lillkillen brukar allt som oftast sitta med mig. Han är så fokuserad när han får låna mammas pennor. 

I torsdags fick jag sällskap av hela familjen, fast tösan hade just hunnit gå när jag skulle ta bilden

 

Det underlättar faktiskt lite när någon pluggar med en. Och det spelar ingen roll att vi inte pluggar samma sak. Bara någon sitter där mittemot och … ja. Sitter. Helt enkelt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback