Måndag

2014-03-17 @ 07:22:36 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Måndag morgon. Det är dags att inleda en ny vecka och det gör jag med sovmorgon, bloggande och kaffe på sängen. Jag känner mig lite bortskämd ;)

Idag inleder jag också en ny tentapluggsvecka. På fredag är det dags för den här periodens sista tenta. I Hållfasthetslära. Den fruktade kursen. Och visst har den varit utmanande, men aldrig sådär riktigt, riktigt svår som jag trodde att den skulle bli.

Tentaplugg brukar gå hand i hand med hemmaplugg. Och med allmänt mycket jag-hinner-ju-knappt-göra-någonting-annat! Och med jag-vet-att-jag-borde-plugga-men-jag-ska-bara… Då vet ni. Ifall det skulle bli lite tomt här ett tag. Eller om det helt plötsligt dyker upp väldigt många inlägg. 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback