Måndag

2014-03-03 @ 08:23:11 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Klockan är över 8 och jag är fortfarande hemma. Det är inte så att jag har tänkt skolka, men imorse passade jag på att njuta av en sovmorgon. Vi börjar ändå efter lunch. Sedan fortsätter skoldagen hela vägen fram till 18.00. Det är inte första gången vi har pass 5 (som det kallas) men det är första gången det händer sedan jag börjat pendla. Pass 5 innebär att jag är hemma 20.00. Det känns lagom kul. Jag ogillar verkligen att behöva vara borta så sent! Som tur är har kidsen sportlov så hela familjen kommer dra till Luleå för lite sportlovsaktiviteter och annat kul. Själv missar jag en del aktiviteter då jag ska infinna mig på en föreläsning och en laboration. Men det är okej. Det handlar ändå bara om ett relativ få antal timmar sett till hela dygnet.

 

Även om vi kommer hem lite sent ikväll så får vi ändå spendera tid tillsammans.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback