Ny vecka - nya kurser

2014-03-31 @ 08:22:28 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Måndag morgon. Det är en ny vecka och det är dags att dra igång nya kurser. Jag ska roa mig med en projektkurs i energieffektivisering av mekaniska system och en kurs som heter energiteknisk apparatteknik. Dessa kurser kommer nog bli väldigt roliga då det ingår en massaa praktiskt arbete. I aparattekniken kommer vi ha ett par labbar och i projektkursen ska vi energieffektivisera en motor av något slag. Motorn ska driva ett fordon och i slutet av kursen kommer alla grupper tävla mot varandra i ett race för att se vem som lyckats bäst! Det kommer som sagt att bli två väldigt roliga kurser, men i ärlighetens namn är jag lite nervös. För det är sådant här jag aldrig har sysslat med tidigare och jag är verkligen en NYBÖRJARE. Men det är ju därför jag går skola. Jag är där för att lära mig, inte för att jag kan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback